keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Kun narun päässä onkin eri koira

Kaikkee mukavaa on taas tapahtunu, kun blogi on viettäny hiljaiseloa. Toukokuun lopussa juhlittiin mun kolmen vuoden aherrusta, kun valmistuin taloushallinnon merkonomiksi. Kesäkuu alotettiin pääsykokeilla Hämeenlinnassa ja ensi viikolla on pääsykokeet Kokemäellä. Ulkona on ollu niin mukavan lämmintä, että ollaan istuttu usein Sennin kanssa ulkona ja Senni on kaivanu kuoppaa tai nukkunu.



Olihan meillä tässä tauon aikana taas toko treenitkin kentällä. Ollaan nyt otettu treeneissä aika paljon alokas luokan juttuja jos vaikka korkattais ekat viralliset toko kisat syksyllä. Viimeksi treeneissä otettiin 2min paikkamakuu häiriöillä. Kouluttaja hyppi Sennin ympärillä ja heitti kapulaa sekä vieressä haukku koira, mutta silti pysyttiin hienosti maassa.

Tällä viikolla Senniltä jäi treenit kokonaan väliin, koska olen itse pohjanmaalla siskolla viettämässä lomaa ja tulen vasta viikonloppuna takasin kotiin. No ehkä pieni tauko tekee taas karvapöksylle hyvää :)

En mä kuitenkaan ilman eläimiä oo viettäny täällä pohjanmaalla aikaani. Mun siskolla on sekarotuinen koira Leevi ja kissa Lempi. Eli kyllä puuhaa on riittäny, kun Leevin kanssa ollaan heitelty palloo ja käyty uimassa. Ostin  myös keskiseltä itselleni koiran temppukirjan jossa on 101 temppua, päästään Sennin kans harjotteleen temppuja. Yritin kyllä Leeville opettaa kerjäämis asentoa, mutta ei se oikein onnistunut.





Reilun parin viikon päästä oliskin sitten Forssan näyttelyt, joissa olen töissä. Onko joku tulossa sinne? :)
Bernikehässä ei Senniä nähdä, mutta Sennin Heicci veli edustaa kehässä ja olen sitä menossa katsomaan. Näyttelyn jälkeen Heicci ja kasvattajat tuleekin sitten meille niin pääsevät sisarukset leikkimään keskenään. Nyt mä jatkan täällä 25 asteen helteessä lomailua ja uutta postausta tulee varmaankin viikonloppuna, kun pääsen kotiin :)
Jos jonkuulla on toivepostauksia, niin niitä saa heitellä kun on nyt lomalla aikaa niitä toteutella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!