perjantai 8. elokuuta 2014

Kun elämässä puhaltavat täysin uudet tuulet

Blogi on viettäny kohta kuukauden taukoa yksinkertaisesti siitä syystä, että ulkona on ollut järkyttävä helle eikä olla Sennin kanssa tehty mitään, joten juttuakaan ei sitten ole. Toiseksi mä oon järjestelly aika paljon asioita, sillä mun elämä muuttui täysin heinäkuussa, kun sain kirjeen postista (tästä lisää alempana).

Heinäkuussa saatiin mukavaa sähköpostia PetenKoiratarvikkeelta, kun saatiin 100€ lahjakortti heidän verkkokauppaansa. Yllättävän vaikeaa oli valita, että mitäs sillä 100 eurolla sitten shoppailee, mutta päädyttiin aikalailla koulutusnameihin ja muihin herkkuihin ja ostettiin vain yksi lelu, koska Sennillä niitä riittää tarpeeksi :)


Onnellinen koira 100 euron pakettinsa kanssa :) Mitäs me sitten sillä 100 eurolla tilattiin: puruluusolmu kanalla, rengaslelu, korvien puhdistusliinoja, kanakiekko, tonnikalapaloja, kanatikkuja, hampaidenhoitoluita, minimakkaroita, kanafileitä, lohipatukoita, nuoltavia herkkuja, kiitospaloja, miniluita kanalla, grillikananugetteja, kanapullia, koulutusnameja, puruluurengas, minikrokotiileja, siili luu ja possunkorvia.
Tuosta listasta varmasti huomaan hyvin, mikä Sennin lemppari maku on, nimittäin kana! :)

Mä olin itse koko heinäkuun töissä torilla myymässä, joten tästäkin syystä blogi on viettänyt hiljaiseloa. Torilla mua kävi moikkaamassa Hanne ihanan Simban kanssa. Kyllä nuo bernit taitaa kaikki olla samanlaisia höpsöjä. Simba oli kuin Sennin peilikuva :D

                                                                          Simba

Maanantaina Sennillä oli hauska ilta, sillä Marianne tuli Rokin kanssa meidän luo ja mentiin yhdessä koirapuistoon. Sai koirat hullutella keskenään ja me Mariannen kanssa vaihdettiin kokemuksia ja vinkkejä noitten höpsöjen bernien suhteen. Saihan nuo pöhelit seuraakin koirapuistoon hetkeksi, kun sinne tuli yksi koira lisää. Me vietettiin yli tunti koirapuistossa ja kävellessä takasin kotiinpäin Senni päätti jäädä 10minuutiksi makaamaan nurmikolle.

    Roki edustalla odottaa, että Senni tulis takasin. Mutta Senni seuras toista koiraa kuin hai laivaa :D

                             Kai mä sit poseeraan sillä välin, kun toi yks vaan kaivelee kuoppaa.


Sitten palataan siihen kirjeeseen joka muutti mun elämäni täysin. Mä tulin yksi torstai töistä kotiin ja avasin kirjeen, josta näin ensimmäisenä lauseen:

''Sinut on hakemuksesi mukaan hyväksytty opiskelemaan oppilaitokseemme seuraavaa perustutkintoa: Maatalousalan perustutkinto, eläintenhoidon koulutusohjelma ns. projektikoiraryhmä''

Se kirje muutti täysin mun elämän, sillä toi on just se ala mitä oon halunnu jo pitkään opiskelemaan. Mä muutan koulun asuntolaan nyt sunnuntaina ja tuun viikonlopuiksi sitten aina kotiin. Senni jää tänne mun vanhempien luo asumaan. Eli tästä lähtien me treenaillaan Sennin kanssa viikonloppuisin ja myös pentuesuunnitelmat siirtyi. Mä valmistun huhtikuussa 2016, joten Sennin pentuesuunnitelmat siirrettiin sinne.

Tästä lähtien blogissa tullaan kuulemaan juttua mun opiskelusta Kokemäellä eläintenhoitajaksi ja sen lisäksi tietysti jutut mun ja Sennin treeneistä jatkuu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!