tiistai 26. elokuuta 2014

Mä tiesin että tää on tehty mua varten

Vie viimeks kun päivittelin blogia, niin olin kesälomalla, mutta nyt oon opiskellu Kokeämellä jo kaksi kokonaista viikkoa ja kolmas viikko pyörähti eilen käyntiin. Asun siis viikot täällä koulun asuntolassa ja nään Senniä vain viikonloppuisin, joten Sennistä en voi nyt kirjotella mitään. Sennille kuitenkin kuuluu hyvää ja on innoissaan aina kun meen viikonlopuksi kotiin :)

 
 
 
Tuolta mun huone näyttää. Oikeelle jää vaatekaapit ja kulmaus johon mahtuu koiranhäkki projektikoiraa varten. Mutta oikein viihtyisä ja sopivan kokoinen huone on, että ei mitään valittamista ole.
 
 
 
Meidän suihku/wc näyttää tältä. Mun kanssa samassa asunnossa asuu siis kaksi tyttöä, joista toinen ei asu joka viikko asuntolalla, koska asuu lähellä koulua.
 
                                                               Meidän keittiö
 
Kaksi viikkoa täällä koululla on mennyt tosi nopeasti. Eilen me saatiin vihdoin kauan odottamamme projektikoirat itsellemme. Eilen ja tänään ollaan sitten prokkis koirienkaa harjoteltu erilaisia harjoituksia. Valitettavasti mä en voi teille laittaa kuvaa prokkis koirasta tai kertoa siitä oikeastaan mitään muuta, kuin sen, että se on rodultaan belgianpaimenkoira malinois.
Jos joku oikeasti haluaa eläintenhoitajaksi ja koirat on se juttu mikä kiinnostaa,niin suosittelen hakemaan ensi vuonna Kokemäellä opiskelemaan projektikoiralinjaa. Päivääkään en ole katunut ja sekuntiakaan en vaihtaisi tällä hetkellä elämästi. Tää on unelma paikka opiskella ja opettaja ja luokka kaverit on parhaita! ♥
 
Jos jonkuuta kiinnostaa kyseinen linja ja haluaa tietää enemmän niin ottakaan yhteyttä minnanblogi@hotmail.com tai laittakaa kommenttia niin vastailen  mielelläni! :)
Nyt on pakko lähtee jatkamaan töitä. Palaan mahdollisimman pian postaileen Sennin kuulumisia! :)

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit, onpa ekassa kuvassa tuttu huone.. :D Nimimerkillä juurikin tuossa huoneessa asunut 2012 ekan lukukauden.. Hihii, tulee ihan vanhat hyvät ajat mieleen. Nauti vielä kun voit, tuo vuosi menee ihan liian nopeasti ohi! Oli ehkä paras vuosi elämästäni tähän mennessä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ompa sattumaa, että olen juuri samassa huoneessa missä sinä olet ollut! :)

      Poista

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!