maanantai 22. joulukuuta 2014

Luukku 21 & 22

Eilinen päivä meni kiireesti ohi ja ehdin avaamaan koneen ensimmäisen kerran vasta ilta myöhään, silloin mulla ei riittänyt enää virtaa tulla kirjoittelemaan blogiin. Joten yhdistän nyt eilisen ja tämän päivän kalenterin luukut ja kirjoittelen teille kuulumisia :)

Eilen päivällä käytiin katsomassa mun mammaa ja vietiin joululeivonnaisia sille. Joka kerta on yhtä haikeaa mennä mammalle, kun ei näe enää pappaa, joka aina niin iloisesti otti vastaan ja kiitteli kauheasti leivonnaisista. Ei ole kuin vaatteet ja tavaroita muistuttamassa siitä aivan ihanasta ja tärkeästä ihmisestä. En näe pappaa enää koskaan, mutta muistot onneksi säilyvät ja niitä kukaan ei voi viedä! Pappani nukkui pois luotamme siis lokakuun lopulla <3

Mamman kanssa juteltiin hetki ja äidin kanssa laitettiin joulukoristeita mammalle, jotta tulisi jouluisempaa ja saisi mammakin nauttia joulusta. Mammalta lähdettiin ajelemaan mun isän isälle ja vietiin sinne myös joululeivonnaisia. Pappa oli jo koristellut joulua kotiinsa ja mä vielä kaivoin kaapista lisää koristeita ja laitoin niitä esille niin tuli jouluisempaa. Löydettiin papan kanssa sen kaapista kauniit kukkaset, jotka laitettiin myös esille. Kauheasti joulua ei laitettu, kun pappa tulee perinteisesti jouluaatoksi meille juhlimaan.


Tänään aamulla heräilin yhdeksän aikaan ja päästin Sennin mun viereen hetkeks, ennen kuin nousin ylös. Siinä vaiheessa, kun Senni rupes heittelemään mun tyynyjä ja potkimaan mua niin päätin, että on aika nousta ylös ja mennä aamupalalle.


Sennin kanssa syötiin aamupalaa ja samalla katseltiin telkkarista viimeinen jakso Showhauta. Senni on aina niin hellyyttävä, kun se katselee mun kanssa ohjelmia joissa on koiria! Se menee telkkariin kiinni ja yrittää kuonolla tökkiä niitä koiria. Mutta sitten, kun ei jaksa enää katsella telkkaria, niin hyppää mun viereen sohvalle ja ottaa rennosti.


Päivällä me lähdettiin pitkästä aikaa pitkälle metsälenkille Sennin kanssa, kun tännekin saapui vihdoin talvi, eikä ole enää niin kuraista. Senni riehui hulluna lenkillä, kun oli niin iloinen lumesta ja siitä, että pääsi lenkille, kun eilinen meni kotona tassua levätessä. Mun isä käveli meidän edellä ja poikkesi metsään ja teki siinä pienen lenkin, jonka jälkeen palasi takaisin tielle. Mä Sennin kanssa jäljestin reitin mistä isä oli mennyt. Hienosti Senni kyllä jäljesti ja löydettiin isän luokse.

Kaksi tuntia me oltiin ulkoilemassa, mutta ei sitä Sennistä huomannut kyllä yhtään. Energiaa ja intoa tuosta koirasta löytyy vaikka muille jakaisi. Pitäisi etsiä leikkikavereita, niin saisi purkaa energiaansa vähän painimiseen ja juoksemiseen! Ehkä me nyt joululoman aikana voitais treffailla taas joitakin koirakavereita.

Huomenna me siivotaan ja valmistellaan kotiinkin joulu! Ja yritetään ottaa edes yksi onnistunut joulu kuva Sennistä. Jouluaattona toivottavasti sitten blogiin päätyy hienoja joulu kuvia :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!