perjantai 5. joulukuuta 2014

Luukku 5

Vuorossa olis päivä kuvina-postaus ja tämä onkin vasta blogin toinen päivä kuvina! :)

    Puoli kymmenen aikaan me herättiin ja heräämisen jälkeen lähdin käyttämään L:n ulkona.

    Ulkona käynnin jälkeen mä söin aamupalaa ja luin päivän lehden.

    Mun aamupalan aikana molemmat koirat oli menneet nukkumaan omiin paikkoihinsa.

    Koirien päikkäreiden ajan katselin tallenuksesta Devious Maidsia :)

    Koirat heräili uniltaan ja alkoivat heti riehumaan ja silmän räpäyksessä ne paini mun sängyssä.

    Riehumisten jälkeen ruoka-aika ja syöminen väsytti näin paljon :)

    Kahden aikaan me lähdettiin mun äitin kanssa kauppaan ja käymään postissa.

    Postin paketista paljastui Sennille tullut testipaketti Petnetstorelta. Sisällöstä myöhemmin!

    Tällaista tulosta syntyy, kun Senni valeraskauksen kourissa tekee pesää mun sänkyyn.

                      Senni valmiina ilta lenkille lähtöön!

                      Iltapalalla Vihtorin talvijuomaa, joka on erittäin hyvää lämpimänä!

                      Nyt Salkkareiden katselua, kun koiratkin on jo nukkumassa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!