maanantai 8. joulukuuta 2014

Luukku 8

Postaus toteutettu yhteistyössä PetNetstoren kanssa!
 
 
Osallistuin jokunen aika sitten PetNetstoren tuotepakettien arvontaan ja olin unohtanut jo kokonaan kyseisen arvonnan, kunnes viime viikolla sain viestin, että olin päässyt mukaan tuotetestaukseen ja saisin paketin lähiaikoina postista.
 
Perjantaina haettiin sitten tuo kyseinen paketti postista ja Sennin kanssa innoissaan avattiin pakettiin. Mun sisko sanoikin mulle, että mä taidan olla enemmän innoissani Sennin saamista tavaroista, kuin omista joululahjoistani! :D
 
 
 
Tuolta paketti näytti kokonaisuudessaan, kun oltiin saatu avattua se!
 
 
Paketista Sennin ehdottomaksi lemppari leluksi paljastui tuo Trixien narupallo. Olin itse kans aika haltioissaan kyseisestä pallosta, sillä se on täydellinen palkkaukseen! Palloa kokeiltiin hieman sisällä, mutta käyttöön se otetaan sitten treenatessa :)
 
Paketti siis sisälsi kolme erilaista lelua, hammasluita, treeni namuja, hhc:n nappulaa ja vaikka mitä muuta! Kaikista näistä tulette kuulemaan myöhemmissä postauksissa, kun pääsemme niitä kokeilemaan! :)
 
 
Iso kiitos yhteistyökumppani PetNetstorelle! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!