tiistai 6. tammikuuta 2015

Miksi mä bloggaan?

Miksi mä sit bloggaan? Ja miksi mä aloitin blogin pitämisen?

Mä alotin bloggaamisen syksyllä 2013, kun keväällä meille oli saapunut koiranpentu. Mä halusin kirjoittaa julkisesti blogia meidän treenamisesta ja ihan vain kirjoitella Sennin kuulumisia. Halusin et muut erityisesti berninpaimenkoiran omistavat sais nähdä millaista meidän elämä on. Ja tietysti erityisen hyvä syy oli myös aloittaa kirjottamaan, että Sennin kasvattajat/sisarukset sais lukea meidän elämästä.

Myös yksi syy oli se, että voin sitten ajoittain katsoa täältä miten meidän treenit on sujunut ja miten me ollaan edistytty. Oon myös saanu täältä vertaistukea moniin ongelmiin koirien kanssa. Sen lisäks oon aina pitänyt kirjoittamisesta.

Kun mä kirjotan tänne kuulumisia ja meidän treenamisesta, onko se oikeasti kaikki mitä mun elämässä tapahtuu? Ei ei se todellakaan ole mun koko elämä, mutta mulla ei yksinkertaisesti ole tarvetta kirjoittaa tänne kaikkea mitä mun elämässä tapahtuu. En mä edes halua kirjoittaa tänne kaikkea henkilökohtaista, koska ne ei kuulu kaikille ja jos haluaa tietää musta enemmän, niin muhun voi tutustua ihan henkilökohtaisesti!

Moni myös ihmettelee miksi mä en kirjoita tai laita kuvia mun projektikoirasta. Tai kerro oikeastaan juuri mitään mun koulusta ja siitä mitä me siellä tehdään. Mä oon pahoillani, mutta mä oon vaitiolovelvollinen kaikesta mitä nään, kuulen ja mitä me tehdään. Jos oikeasti kiinnostaa tuo ala ja se mitä me tehdään niin ottakaa yhteyttä mun ryhmänohjaajaan eli projektikoiravastaavaan Minna Pessiin.

Oon iloinen, että jopa 41 rekisteröitynyttä lukijaa on kiinnostunut meidän asioista. Kauhean usein kommentteja ei meille satele, mutta ne vähätkin mitä tulee saa mulle useimmiten hymyn huulille. En voi sanoa, että en olisi saanut yhtään negatiivista kommenttia, mutta onneksi meidän elämää ei sentään ole vie ruvettu arvostelemaan! :)

En voi myöskään sanoa, että en toisinaan miettisi, että lopettaisin blogin kirjoittamisen tai pitäisin edes taukoa. Niin en voi sanoa, koska silloin valehtelisin teille. Mun on jopa tunnustettava, että mietin lopettavani blogin vuoden vaihteessa, mutta tässä sitä ollaan edelleen. Ainakin toistaiseksi jatketaan blogin kirjoittamista, mutta postauksia tulee useimmiten viikonloppuisin, koska mä lähden illalla takaisin Kokemäelle :)

Kiitos teille kaikille lukijoille ja kommentoijille, jotka seuraatte meidän touhuja ja arkea! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!