maanantai 26. tammikuuta 2015

Tajusin ei tän näin pitänyt mennä

Kun mä alotin opinnot elokuussa 2014 Kokemäellä, mä en tiennyt mikä mua odottaa tammikuussa. Kaiken piti olla hyvin ja mun piti valmistua huhtikuussa 2016, mutta toisin kävi. Mä en opiskele enää Kokemäellä, olen muuttanut takasin Forssaan ja elän elämäni vaikeinta aikaa. En tiedä moniko on huomannut Minna-välilehdeltä, että olen sinne muokannut tekstiin keskeyttäneeni opintoni 21.1.2015 ja yliviivannut valmistumiseni keväällä 2016.

Nyt mä uskon, että moni teistä lukijoista ajattelee mielessään ''Motivaatio ei riittänyt ja innostus koiriin lopahti''. Ei, ei todellakaan ole kyse motivaatiosta tai siitä, että mulla innostus ois lopahtanut vaan siitä, että musta levitettiin perättömiä valheita ja musta tehtiin syyllinen moneen asiaan eli tapahtui koulukiusaamista AIKUISlinjalla! Mä en nyt rupee tähän sen kummemmin selittämään mitä tapahtui, koska tässä on kyse niin vakavista asioista, että koen vain mut tuntevien ihmisten tarvitsevan tietävän niistä asioista.

Jos vain voisin jotenkin palata ajassa taaksepäin niin mä palaisin, mutta mä en voi. Mulla on järjetön ikävä tota koulua ja kaikkee niitä ihania koiria, joiden kanssa sain viettää elämäni mahtavimman puoli vuotta, niitä opettajia jotka opetti mulle paljon uusia asioita koirista!  Mulla on jäljellä enää vain muistot kaikesta tuosta ihanasta ajasta ja erittäin huono mieli... Tän asian takia on vuodatettu/vuodatetaan monet itkut! Mulla on niin järjettömän ikävä tuonne takas, että en osaa pukea sitä ikävää sanoiksi!


17 kommenttia:

  1. Voi ei :( ihan hirveetä että oot joutunut kiusaamisen kohteeks ja sen takia joutunut lopettamaan koko koulun! Kiusaajien ois pitänyt lähteä, ei sun! Aijotko palata myöhemmin takaisin? Opiskelemaan siis :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän että saisin uuden luokan kanssa jatkaa elokuussa! :) Jos tuo ei onnistu niin haen johonki muualle opiskeleen eläintehoitajaks :)

      Poista
  2. Eikä, todella ikävää että tollaista taphtuu aikuislinjalla ! Tsemppiä vaan ja katot jotain muuta koulutusvaihtoehtoa ? :) tai jos on joku muu samanlainen koulu. Älä anna ihmisten lannistaa !!! Ja ennenkaikkea tuhota sun unelmaa !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Yritän, että saisin jatkaa elokuussa uuden luokan kanssa tuon koulun loppuun, kun mulla ei ois ollu jäljellä enää paljoa! :)

      Poista
  3. <3 Aikuiskiusaaminen on monesti julmempaa koska se on useammin laskelmoidumpaa. :( Voisitko nyt vaan pitää taukoa ja suorittaa loput opinnoista uudessa ryhmässä ? Ja muista että sulla on tuosta kaikesta ihan varmasti jäänyt paljon muutakin kuin muistot. kaikki mitä oot oppinu siellä pysyy kyllä tallella, vaikka vähän taukoa pidätkin. Voimia eteenpäin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten ylemmille jo kirjoitinkin niin tosiaan yritän, että saisin jatkaa opinnot loppuun elokuussa alkavan uuden ryhmän kanssa! :) Kiitos! <3

      Poista
    2. Toivottavasti onnistuu - ainakin uskoisin että pitäis varsinkin tuossa sun tilanteessa onnistua. Itse opiskelen myös aikuispuolella -oon kylläkin jo vanhempi, mutta yllätyin myös siitä että siellä on paljon enemmän kiusaamista ja sellanen ilkeä/kateellinen ilmapiiri kuin nuoriso puolella, siksi suoritin kurssejani mielummin lapseni ikäisten keskuudessa kuin aikuistenryhmässä. Aikuispuolen kiusaaminen on sillai erilaista - johtuu mun mielestä jonkinsortin kateudesta.

      Poista
    3. Toi mun koulutus kuitenkin on vain kaksi vuotinen ja oon suorittanu jo 69 opintoviikkoa, että hukkaan meni puoli vuotta jos mun ei anneta jatkaa :/ Mutta taistelen viimeiseen asti, koska kuitenkin kiusaamisen takia jouduin keskeyttään! :) En kyllä tiedä mistä mulle vois olla kateellinen? :D

      Poista
  4. Höh!! Kaikkia ihmisiä pitäisi voida kunnioittaa... En ymmärrä, miksi pitää lähteä kiusaamaan.. Ärsyttävää. Varmasti on henkisesti ihan raskasta. Eikö opettajat olisi voineet puuttua niihin kiusaajiin? No, ainakin tiedät ettei ne kiusaajat ole arvoisesi.
    Opon kanssa kannattaa keskustella siirtyväsi seuraavalle alkavalle ryhmälle tai siirtää koulutuksesi muualle, varsinkin jos todella unelmoit tästä ammatista! Vielä voit valmistua ammattiisi, johon haluat! :)

    VastaaPoista
  5. Voi ei, ihan kamalaa tuollainen! En voi ymmärtää koulukiusaamista, itekkin oon ollut "uhrina" ja se ei kyllä ole tuntunut kivalta! Mä toivotan sulle paljon jaksamisia ja tsemppiä tulevaisuuteen, ehkä sä pystyt jatkamaan syksyllä opinnot loppuun ja susta tulee todella hyvä eläintenhoitaja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Toivon kans suuresti, että voin jatkaa opinnot loppuun syksyllä :)

      Poista
  6. Ei kauhee mitä ihmisiä maailmasta löytyy!!! Olen itse hakemassa eläintenhoitajaksi ja ei kyllä ole kiva kuulla että sieltä löytyy tuollaisia ihmisiä. Toivottavasti ei joka paikassa ole samanlaista vaan kävis tuuri ja olis kiva paikka mihin pääsee. Jaksamista sulle ja toivotaan että pääset jatkamaan sen koulutuksen loppuun <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En usko, että joka paikassa on samanlaista. Noi vaan sattui juuri mun luokalle, valitettavasti! :(
      Mihin sä olet hakemassa opiskeleen eläintenhoitajaks? :)
      Kiitos! Toivon kans suuresti et pääsen jatkaan! <3

      Poista
  7. No voi nyt hemmetti, kamalaa että jouduit jättämään koulun kesken tuollaisen syyn takia. :( Mutta tsemppiä, toivottavasti saat jatkaa syksyllä opsikeluja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, en olis aivan heti uskonut, että unelmasta tulee painajainen :( Kiitos! :) Toivon itsekin että saisin jatkaa syksyllä vaikka siinä palaamisessa on se vaara, että nuo samat ihmiset mustamaalaa mua uusille opiskelijoille :/

      Poista
  8. Ihan kamalaa! Julmaa tuo kiusaus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on ja varsinkin, kun kukaan ei ottanut sitä tosissaan!

      Poista

Kiitämme kommentistasi! :)
Kommenttien valvonta käytössä, jotta huomaamme kaikki!